loading...
شب تار و ماه تابان
معین بازدید : 0 یکشنبه 01 تیر 1393 نظرات (0)
 دسبند پاور بالانس

 

 

 

آیا کسی را می توانید پیدا کنید که در طی روز با تنش های مختلفی روبرو شود اما اعصابش به هم نریزد و دچار استرس نشود و  بتواند با توجه به مشکلات موجود کماکان مانند گذشته به فعالیت خود ادمه دهد؟ ایا می شود روزی را تجربه کرد که با توجه به تمام مشکلات و واقیع طبیعی ان اما ما بتوانیم بر اعاب و روان خود مسلط تر باشیم و کمتر عصبی شویم؟امروز می خواهیم به  شما محصولی با نام دسبند پاور بالانس را به شما معرفی کنیم.این دستبند مغناطیسی بوده و به راحتی می تواند به شما در طی روز کمک کند تا بر اعصاب و روان خود مسلط تر باشید و بتوانید با تعادل روحی بالاتری به ادامه فعالیت خود بپردازید.در واقع خاصیت دسبند پاور بالانس به تولید یون منفی است و همین تولید  یون منفی می تواند در شما احساسی بسیار خوشایند و آرامش بخش را ایجاد کند.

 

 

نحوه تولید یون منفی توسط این دستبند نیز به خاطر هولوگرامی است که بروی ان چسبیده شده و می تواند به هر تعداد که بخواهید برایتان یون سازی نماید. در واقع این یون منفی در مقابل یون مثبت اضافی قرار خواهد گرفت که به خاطر فشار های روزانه در بدن ما تولید شده و باعث می شود تا اگر عدم تعاد میان یونها بوجود /امده است با این روش این عدم تعادل از بین رفته و خیلی زود شما به حالتی آرامش بخش و بدون استر دست یابید. ما دسبند پاور بالانس را در سایز ها و رنگ های مختلفی برایتان در نظر گرفته ایم و همنی الان می توانید بر اساس نیاز و سلیقه خود انچه را که می خواهید سفارش دهید و در کمتر از چند روز انرا دریافت کنید.

از این محصول تقریبا به جرات می توان گفت اکثر چهره هیا معروف ایران و جهان در حال استفاده هستند از فوتبال لیست ها گرفته تا بازیگران همه و همه به خاطر حس ارامش بخشی که این دستبند دارد از /ان استفاده می کنند و با صرف هزینه ای اندک در واقع برای خود ارامش و راحتی خاطر را می آوردند.شما نیز همین الان می توانید با همکاران ما تماس گرفته و به صورت تلفنی درخواست خرید دسبند پاور بالانس را بدهید. کافیست تا با شماره تلفن های ۰۹۳۹۰۹۹۸۷۱۱ یا ۰۹۳۹۲۷۳۹۸۳۸ تماس بگیرید.و یا از طریق سایت و با کلیک کردن بروی دکمه خرید پستی اقدام به ثبت سفارش خود نمایید.در هر کجای کشور که باشید ما محصول سفارش داده شما را تنها در عرض چند روز به دستتان خواهیم رساند.

 

 

شما از این پس دیگر نگران مشکلات روزانه و فشار های عصبی ناشی از ان نباشید ما با دسبند پاور بالانس در کنار شما هستیم و  به شما کمک خواهیم کرد تا هر چه سریعتر بتوانید بر مشکلات و ناراحتی های عصبی خود غلبه نمایید.دقت کنید که این محصول الان چندین سال است که در بازار ایران در حال فروش بوده و متاسفانه شاهد کالاهایی بی کیفیت در اکثر فروشگاه هستیم که بدون جعبه و بدون بسته بندی برای مشتریان ارسال می گردد.دستبندی که ما به شما ارائه داده ایم همراه با بسته بندی اصلی بوده و به صورت کاملا صحیح و سالم برایتنان ارسال خواهیم کرد.شما اگر به فکر تهیه هدیه ای برای همسر و یا نامزد خود می باشید بهرتین محصول می تواند این دسبند پاور بالانس باشد. چرا که هم ظاهری شیک و اسپرت دارد و هم اینکه مهم تر از ظاهرش دارای خاصیت بسیار مفید و موثری است و می تواند برای شما که در طی روز دچار فشار های گوناگون عصبی هستید  اسیتفاده از آن مفید و موثر باشد.شما از این محصول می توانید برای همسر و یا مادر و پدر خود استفاده کنید و  با هزینه ای اندک به انها آارمش را هدیه دهید.دقت نمایید در هنگام ثبت سفارش حتما رنگ و سایز مورد نظرتان را برایمان ارسال کنید تا همان چیزی که می خواهید  را برایتان پست کنیم.

 

+ نوشته شده در  یکشنبه بیست و پنجم خرداد 1393ساعت 10:36  توسط نینا  |  نظر بدهید

لطف دوئستان آشنا

تلویزیون دیجیتال برای کامپیوتر

 

 

 

این روزها دیگر رویاس یک کامپیوتر همراه نه تنها به تحقق پیوسته بلکه امری بسیار عادی شده است و می توان گفت الان اکثر افراد دارای یک لپ تاپ هستند و هر زمان که بخواهند می توانند کامپیوتر خود را به هر جایی که خواستند نقل مکان کنند.اما آیا تا به حال فکر کرده اید که زمانی هم بشود تلویزیون همراه  داشته باشم و هر جا که خواستیم براحتی بتوانیم برنامه های مرود نظرمان را با کیفیت بالا دریافت کنیم.امروز ما به شما  یک تلویزیون دیجیتال برای کامپیوتر را می خواهیم معرفی نماییم. درواقع محصول ما یک دستگاه گیرنده بسیار کوچک است که به درگاه یو اس بی لپ تاپ یا کامپیوتر شخصی شما متصل شده و براحتی می تواند تمام شبکه های دیجیتال موجود را دریافت نماید.

 

 

شما با وجود داشتن چنین محصولی می توانید ۱۴ کانال رادویی و تلویزیونی را با کیفیت بسیار بالاتر از حالت معمولی و به صورت فول اچ دی دریافت نمایید.بر همین اساس است که به این دستگاه تلویزیون دیجیتال برای کامپیوتر نیز می گویند.چرا که در واقع به لپ تاپ شما این امکان را می دهد که همانند یک تلویزیون قابل حمل شده و بدون نیاز به اینترنت و تنها به کمک این گیرنده تصاویر دیجیتال شبکه های تلویزیونی را برایتان پخش نماید.همانطور که در تصاویر هم مشاهده می کنید این دستگاه دارای یک انتن بسیار کوچک بوده  که در واقع بوسیله آن تمام کارها انجام می شود . همچنین همانطور که مشاهده می کنید این دستگاه ظرفیت بسیار کوچک و قابل حملی دارد و بدون ایجاد دردس ربرای شما می توانید همیشه و همه جا انرا همراه خود داشته باشید.

 

یکی دیگر از مهمترین خصوصیات تلویزیون دیجیتال برای کامپیوتر این است که قابلیت ضبط برنامه های دلخواه شما را دارد و براحتی می تواند هر زمان که خواستید تنها با زدن یک دکمه شروع به ضبط برنامه های در حال پخش شما کند.ما در فروشگاه سامان خرید امان تهیه این دستگاه را برای شما در هر کجای کشور که باشید فراهم کرده ایم و کافیست تا بروی دکمه خرید پستی کلیک کرده و شسفارش خود را ثبت نمایید.دقت نمایید که ما محصول ارائه شده را با گارانتی معتبر مادیران به شما خواهیم داد و گیرنده ای که از ما می خرید کاملا اورجینال و اصلی همراه با گارانتی معتبر می باشد.. اکثر فروشگاه های دیگر با  ارائه یک کالای بی کیفیت و بدون گارانتی اقدام به فروش محصولی با همین نام کرده اند و مطمئن باشید که هیچ گاه کیفیتی که این دستگاه دارد /ان محصول نمی تواند به شما ارائه دهد.

از این پس شما در هر کجا که باشید بدون اینکه نیاز به برق و اینترنت هم داشته باشید می تواند در صورتیکه لپ تاپ شما شارژ  داشته باشد براحتی این تلویزیون دیجیتال برای کامپیوتر را به سیستم خود متصل کرده و تمام شبکه های تلویزیون را .دریافت نماییدشما می توانید از این محصول به عنوان یک هدیه برای کسانی که واقعا برایتان مهم هستند استفاده کنید . ما دستگاه فوق را به صورت کاملا تضمین شده برایتان ارسال خواهیم کرد و حتی اگر در حین ارسال و باربری نیز برای آن اشکالی رخ دهد ما به صورت رایگان آنرا برایتان تعویض خواهیم کرد.

 

 

 

شما می توانید خریدی مطمئن را از سامان خرید تجربه نمایید.ما معتقد هستیم که بهترین راه جلب رضایت مشتریان تهیه کالاهای با کیفیت و ارائه خدمات پشتیبانی قوی به مشتریان است و در این راه تمام تلاش خود را به کار بسته ایم.شما با وجود تلویزیون دیجیتال برای کامپیوتر حتی در مکان هایی که توسط تلویزیون تصاویر به خوبی قابل دریافت نیستند می توانید براحتی تصاویر را به صورت دیجیتال و بدون کوچکترین پارازیت و نویز دریافت نمایید.این مهمترین خصوصیت  دستگاه فوق است که تنها از گیرنده های اورجینال و با کیفیت می توان انتظار داشت.

+ نوشته شده در  یکشنبه بیست و پنجم خرداد 1393ساعت 10:36  توسط نینا  |  نظر بدهید

عکس های یادگاری

  خرید گردنبند مروارید عشق

 

 

 

یکی از مهیج ترین و منحصر به فرد ترین هدیایی که می توانید برای خانم ها تهیه کنید قطعا چیزی نیست جز خرید گردنبند مروارید عشق.بله این محصول که به تازگی وارد بازار ایران شده توانسته در همین مدت کم حضور خودش طرفداران زیادی را به خود اختصاص دهد.مروارید عشق  در واقع یک پکیج بسیار شیک است که شامل شده از یک کنسرو درب بسته که درون ان یک صدف واقعی قرار دارد و مروارید شما درون این صدف جای گرفته است.در سوی دیگر یک گردن اویز بسیار شیک و یک زنجیر و یک جفت گوشواره نیز وجود دارند.

 

 

تمام هیجان خرید گردنبند مروارید عشق به اینجاست که شما خودتان با دستان خودتان باید ابتدا صدف را شکسته تا مرواریدرا از درون ان بیرون آورید و سپس دوباره انرا درون گردن اویز نصب کرده و بوسیله زنجیر آنرا بر گردن بیاویزید.شاید برای بسیاری از دوستان سوال  پیش بیاید که مروارید درون صدف چه رنگی است؟ و بساری از خریداران نیز قبل از سفارش درخواست رنگ مورد علاقه خود را به ما می دهند اما باید خدمت شما و دیگر دوستان عرض کنیم که به هیچ وجه نمی توان تشخیص داد که مروارید درون بسته چه رنگی است و تا زمانی صدف شکسته نشود عملا فقط می توان حدس زد.

 

 

 

علت این امر نیز بدین خاطر است که فلسفه خرید گردنبند مروارید عشق بدین شکل در واقع یک نوع امتحان کردن شانس و بخت و اقبال است و در واقع هر رنگ نشان از یک طالع خاص خود را دارد و این شما هستید که در واقع با امتحان خود طالع و شانس خود را بر می گزینید.ما در فروشگاه سامان خرید برای شما عززان یکی از بهترین و با کیفیت ترین کالاهای موجود را انتخاب کرده ایم و همین الان می توانید از طریق دکمه خرید پستی کنار محصول اقدام به ثبت سفارش نمایید و بعد از اینکه کالای خود را دریافت کردید وجه انرا به مامور پست بپردازید.و یا با یکی از شماره های ۰۹۳۹۰۹۹۸۷۱۱ یا ۰۹۳۹۲۷۳۹۸۳۸ تماس گرفته و درخواست خود را به صورت تلفنی ثبت نمایید.

دقت کنید زمانیکه می خواهید اقدام به خرید گردنبند مروارید عشق از هر سایتی کنید درخواست ست کامل را دهید. چرا که این محصول به صورت نیم ست در بازار موجود بوده که در ان خبری از گوشواره ها نیست .خوشبختانه محصول ارائه شده در فروشگاه سامان خرید از بهترین کیفیت ممکن برخوردار بوده و همچنین به صورت ست کامل خدمت شما عزیزان عرضه می گردد.رنگ هایی که ممکن است مروارید داشته باشد عبارت است مشکی-صورتی-آبی و سفید .و هر کدام معنی خاص خود را به همراه دارد و بروی جعبه پکیج معنی هر رنگ نوشته شده است.

 

 

 

بسته بندی این محصول به قدری شیک و زیبا است که همه چیز را از قبل برای دادن هدیه آمده کرده و به هیچ وجه دیگر نیازی به تزیین و کادو پیچی ندارد.شما همین الان در هر کجای کشور که باشید می توانید اقدام به خرید گردنبند مروارید عشق نموده و در کمتر از چند روز انرا دریافت نمایید.مزیتی که خرید از سامان خرید نسبت به سایر فروشگاه ها برای شما در نظر گرفته شده است وجود گارانتی ۱۰۰% بدون قید و شرط کالا می باشد.

اولا اینکه ما تمام محصولات خود را قبل از ارسال تست می کنیم تا از سلامت و کارکرد آنها مطمئن شویم و دوم اینکه در صورت ایجاد مشکل در حین ارسال و رسیدن کالای معیوب به دست مشتری ما انرا به صورت رایگان برایتان تعویض خواهیم کرد و این یعنی شما با خیال راحت فقط به خرید گردنبند مروارید عشق مشغول شوید و دیگر نگران مسائل جانبی ان نباشید.

اگر برای همسر و یا نامزد خود هنوز هدیه ای نگرفته اید و در فکر هستید تا با محصولی خاص آنرا غافل گیر کنید پیشنهاد ما بدون شک همین محصول می باشد.مطمئن باشید که انها از دیدن این پکیج هیجان زده شده و بسیار خوشحال می شوند.فقط دقت نمایید جدا از اینکه برخی از پکیج ها به صورت نیم ست هستند برخی دیگر نیز کلا محصولاتی از بیخ تقلبی و بدون کیفیت بوده و اصلا نمی تواند توقع شما را از شیک بودن و منحصر به فرد بودن بر /اورده نمایند.پس در این مورد هم دقت نمایید که از کدام فروشگاه در حال تهیه این محصول هستید.

همکاران ما به صورت شبانه روزی در حال تلاش هستند تا در نهایت بتوانند با قرار دادن محصولاتی با کیفیت و همچنین ارائه خدمات پشتیبانی خوب رضایت خاطر شما مشتریان عزیز را جلب نمایند.امیدواریم که در این زاه توانسته باشیم موفق عمل نماییم.

+ نوشته شده در  یکشنبه بیست و پنجم خرداد 1393ساعت 10:35  توسط نینا  |  نظر بدهید

لذت زندگی

اموزش زبان انگلیسی نصرت

 

 

 

به تابستان و فصل تعطیلات نزدیک می شویم و با این نزدیک شدن و گرم شدن روزها شاهد گرم شدن بازار محصولات اموزشی نیز هستیم و در این بین بازار آموزش زبان نیز بیش از پیش پر رونق تر خواهد شد.همه به دنبال این هستیم تا از این فرصت بهترین استفاده را کنیم و سعی کنیم میزان تسلط خود را به انگلیسی بالا ببریم.اما هر کس برای ما نسخه ای خاص می پیچد و هر کسی یک متدی را که شنیده و یا استفاده کرده را معرفی می کند..ما امروز راجع بهاموزش زبان انگلیسی نصرت می خواهیم حرف بزنیم و اصلا با این موضوع کاری ندایم که کدام متد خوب است و کدام بد.

 

 

 

 

نصرت و نصرت و باز هم نصرت.بله باز هم بالا بروید و پایین بیایید در نهایت در میان سایر متدهایی که به نظرتان می تواند در مکالمه انگلیسی به شما کمک کند حتما یکی از گزینه های موجود اموزش زبان انگلیسی نصرت خواهد بود. این روش که در جنگ جهانی دوم از ان برای تعلیم سربازان جهت یادگیری زبان دشمن در کمترین زمان ممکن استفاده شد حالا و بعد از گذشت سالیان سال از آن زمان به بازار امده تا هر کسی که احساس می کند تا نیاز به یادگیری بیشتر زبان دارد براحتی از آن استفاده کرده و در کمترین زمان ممکن نتیجه ان را دریافت کند.

 

 

صحبت زمان شد.بله شاید برای شما نیز یکی از ویژگی های هر متدی که می خواهد به شما زبان بیاموزد این باشد که در چه مدت زمانی قرار است این اتفاق بیافتد.همه اموزش زبان انگلیسی نصرت را به ۹۰ روزه بودن ان می شناسیم و می دانیم که این متد دارای ۹۰ درس بوده که برای هر روز ما یک درس در نظر گرفته شده است و کافیست تا روزانه تنها نیم ساعت از وقت خود را به ان اختصاص دهیم خواهید دید که بعد از گذشت سه ماه به طرز باور نکردنی میزان تسلط شما به مکالمه زبان انگلیسی افزایش یافته و نسبت به قبل بسیار راحت تر و روان تر می توانید انگلیسی را صحبت کنید.

 

 

 

ما در فروشگاه سمان خرید برای رفاه حال شما علاقه مندان مجموعه اموزش زبان انگلیسی نصرت را در ورژن ۱ و ۲ و ۳ تهیه کرده ایم و همه این مجموعه ها را در قالب یک مجموعه گنجاندهایم تا در نهایت شما با کمترین هزینه ممکن صاحی هر سه ورژن موجود از این متد باشید.قیمت تایین شده برای این محصول نسبت به قیمت دیگر سایت ها بعضا به میزان ۵۰% نیز ارزان تر گرفته شده است و این تنها به این معنی است که ما هدفمان جلب رضایت مشتری بوده و در مرحله بعد به فروش محصولمان اندیشیده ایم.

در زیر توضیحاتی برگرفته از سایت http://englishclass2.blogfa.com برایتان در نظر گرفته ایم که می تواند برایتان جذاب باشد:

 

 

با مجموعه آموزشی زبان نصرت حتی در مسافرت می توانید زبان انگلیسی را به خوبی فراگیرید !
  • مهارت کامل در مکالمه زبان انگلیسی در سه ماه با روزی ۳۰ دقیقه گوش سپردن به هر درس !
  • روش استفاده آسان برای تمامی سنین با هر سطح آشنایی با زبان انگلیسی .
  • برگرفته شده از جدیدترین متد آموزش روز دنیا .
  • تمرکز و تقویت حافظه در ضمن یادگیری .
  • تکرار مطالب در فواصل زمانی مختلف .
  • دوره تقویت حافظه و مهارت یادگیری .
  • بدون نیاز به کتاب و درس

 

هیچ نیازی به خالی کردن زمان اضافی خود برای یادگیری زبان خارجه نیست، با متد نصرت تنها با روزی ۳۰ دقیقه که می تواند شامل زمان های غیر مفید روزانه شما همچون حین پیاده روی، یا درون منزل و قبل از خواب باشد، به خوبی مکالمه زبان انگلیسی را یاد بگیرید !
+ نوشته شده در  یکشنبه بیست و پنجم خرداد 1393ساعت 10:35  توسط نینا  |  نظر بدهید

راه کسب در امد

خرید آلوما والت

 

 

اگر برای نگه داری پول و مدارک خود به دنبال خرید یک کیف منحصر به فرد و جدید هستید و دوست دارید تا این بار کاری متفاوت را دریافت نمایید پیشنهاد می کنیم حتما قبل ازخرید آلوما والت را نیز امتحان کنید.این کیف منحصر به فرد همانطور که در تصاویر نیز مشاهده می کنید دارای فضای کافی برای کارت ها و مدارک  و پول بوده و براحتی می تواند همه انها را در کمترین فضای ممکن جا به جا نماید.طراحی منحصر به فرد و بسیار شیک این کیف یکی دیگر از علت های پر فروش بودن ان شده است و همه دوست دارند تا یکی از این کیف ها را برای خود داشته باشند.اگر بخواهیم به صورت خلاصه به چند خصوصیت بارز این محصول اشاره کنیم می توان خاصیت ضد ضربه بودن-خاصیت ضد آب بودن و خاصیت ضد امواج مغناطیسی را برای این کیف نام برد.

 

 

در مورد بحث ضد ضربه بودن این محصول چون بدنه ان از جنس آلومینیوم بوده به همین دلیل در مقابل ضربات بسیار مقاوم نشان داده است تا جایی که می توان گفت به نوعی ضر ضربه می باشد و این می تواند خصوصیت بسیار خوبی برای یک کیف باشد و شما با خیال راحت مدارک و کارت های الکترونیکی خودتان را در ان نگه داری کنید.خرید آلوما والت بربای شما می تواند بسیار ارزشمند باشد چرا که این کیف کاملا ضد آب است و اصلا آب درون ان نفوذ نمی کند.پس باز هم با خیال راحت تمام مدارک مهم خود را می توانید درون ان نگه داری کنید.و مورد سوم که شاید بسیار حائز اهمیت باشد خاصیت مقاوم بودن در برابر امواج مغناطیسی است.یکی از مهمترین مشکلاتی که اگر با آ روبرو شده باشید همین سوختن کارت های بانکی و کارت سوخت است و باید دوباره کلی دردسر  بکشید تا کارت جدید برایتان صادر گردد.پس داشتن یک کیف ضد امواج می تواند دیگر شما را از شر این مشکل در امان نگه دارد.


شما از این پس با خرید آلوما والت می توانید تمامی عابر بانک ها و کارت های خود را در ان قرار داده و نگه داری کنید.ما این محصول با کیفیت را در فروشگاه  سامان خرید برای خرید عموم مردم قرار داده ایم و براحتی می توانید همین الان اقدام به ثبت سفارش فوق نموده و بعد از اینکه انرا دریافت کردید وجه کالا را پرداخت نمایید.جنس کیف آلوما والت از چرم بوده و دارای کیفیت بسیار بالایی می باشد. این کیف به گونه ای طراحی شده است که هم آقایان و هم خانم ها می توانند براحتی از ان استفاده نمایند و از این نظر هیچ محدودیتی وجود ندارد.

 

 

ما در فروشگاه سامان خرید سعی کرده ایم تا از میان سایر کالاهای موجود در بازار یکی زا بهترین ها و با کیفیت ترین ها را انتخاب کرده و در سایت قرار دهیم چرا که این محصول با توجه به پر فروش بودنش  دارای چندین مدل می باشد و بعضا کالاهایی با همین شکل اما با کیفیت به مراتب پایین تر در سایر سات ها به فروش می رسند که بعدا به خاطر عدم کیفیت لازم اعتراض مشتریان را در بر خواهد داشت.شما نیز دقت نمایید که از کجا اقدام به خرید آلوما والت می کنید و فروشنده چه خدماتی در قبال کالایی که به شما عرضه کرده است می دهد.ما در سامان خرید محصول خود را به صورت تضمینی و ۱۰۰% سالم ارسال می کنیم و اگر در حین ارسال اتفاقی برای آن رخ دهد  به صورت رایگان آنرا برایتان تعویض خواهیم کرد.تجربه یک خرید مطمئن را می توانیدبا فروشگاه ما امتحان نمایید.

همین الان  اگر این کیف  زیبا چشمانتان را گرفته است با چند کلیک انرا سفارش داده و بعد از دریافت محصول وجه انرا بپردازید.از این محصول زیبا می توانید به عنوان یک هدیه به یاد ماندنی برای همسر و یا دوستان خود استفاده نموده و موجب خوشحالی انها شوید.هم قیمت مناسب و کیفیت بالای آن باعث شده است تا گزینه ای خوبی برای دادن هدیه به شمار اید.در ضمن از این محصول هم آقایان و هم خانم ها می توانند استفاده نمایند و هیچ محدودیتی در این باره وجود ندارد.برای ثبت سفارش به صورت تلفنی نیز کافیست تا با شماره های ۰۹۳۹۰۹۹۸۷۱۱ یا ۰۹۳۹۲۷۳۹۸۳۸ تماس گرفتاه و محصول خود را سفارش دهید

+ نوشته شده در  یکشنبه بیست و پنجم خرداد 1393ساعت 10:34  توسط نینا  |  نظر بدهید

زمانیکه شما

مرواریدعشق

 

 

 

آیا شما به دنبال خرید یک هدیه بسیار خاص هستید؟ آیا می خواهید کالایی را به عنوان هدیه به عزیزان خود دهید که تا به حال ندیده باشند؟ آیا قیمت تمامش ده محصولی که به عنوان هدیه می خرید برایتان مهم است؟ امروز به معرفی محصولی به نام مرواریدعشق می پردازیم.کالایی که خیلی زودتر از انچه که تصورش می رفت معروف و محبوب شد و توانست در همان اوایل ورودش به بازار رکوردهای فروش را اذان خود کند.این محصول زیبا  دارای بسته بندی بسیار شیک و ویژه است و انگار از همان اول انرا برای هدیه دادن ساخته اند.شاید بپرشید که مرواریدعشق چیست و درون

 

 

جعبه اش چه چیز هایی یافت می شود؟

این پکیج شامل یک کنسرو است که درون آن یک صدف قرار گرفته و در واقع مروارید مورد نظر درون ان می باشد و به صورت کاملا در بسته و پلمب شده از ان محافظت می شود.در کنار ان یک گردن آویز مخصوص درون پکیج وجود دارد کهاز ان برای قرار دادن مروارید استفاده می شود.همچنین یک زنجیر که بتوانید گردن اویز را درون آن گذاشته و انرا به گردن بیاویزید وجود دارد.درون جعبه همچنین یک جفت گوشواره نیز مشاهده م یکنید.البته باید گفت که این محصول یعنی مرواریدعشق در دو نوع ست کامل و نیم ست موجود است و فقط در پکیج های تمام ست می توانید به دنبال گوشواره بگردید.

ما این محصول زیبا را در فروشگاه سامان خرید برای عموم قرار داده ایم و هر زمان که خواستید می توانید براحتی و تنها با چند کلیک اقدام به خرید ان نمایید.شما پکیج مرواریدعشق که از سامان خرید تهه می کنید به صورت ۱۰۰% سالم و همراه با گارانتی انرا از ما تحویل خواهید گرفت. ما قبل ازارسال کلیه محصولاتمان ابتدا آنها را تست خواهیم کرد و در صورت صحت و سلامت کامل آنرا برایتان می فرستیم.همچنین شما با خرید از فروشگاه ما در صورتیکه در حین ارسال برای کالای تان مشکلی ایجاد شود ما آنرا برایتان به صورت رایگان تعویض خواهیم کرد.پکیج مرواریدعشقدارای مروارید هایی با رنگ های مختلف می باشد و البته هیچ کس نمی داند درون صدف ها مروارید هایی با چه رنگی قرار گرفته است و تا آنرا باز نکیند  چیزی مشخص نیست و علت این امر به این خاطر است که برای هر رنگ معنی و مفهوم خاصی در نظر گرفته اند و طالع خاصی را به ان ربط داده اند و شما در واقع با انتخاب مرواریدعشق دارید طالع و شانس خود را رقم می زنید و بعد از اینکه درب صدف را باز کردید می توانید برای مشخص شدن طالع و شانستان معنی رنگ  مورد نظرتان را که بروی جعبه ان نوشته شده است ملاحضه نمایید.

 

 

 

 

پکیج مرواریدعشق محصولی منحصر به فرد است از این نظر که تا به حال هیچ نمونه مشابه ای نداشته و برای اولین بار است که با این سبک و روش ارائه می گردد. این محصول از این جهت زیبا و مهیج است که نشان دهند طالع و شانس هر فرد می باشد و همچنین بسیار زیبا است چرا که از یک صدف واقعی برای این کار استفاده شده است.شما در هر کجای کشور عزیزمان ایران که باشید کافیست تا بروی دکمه خرید پستی کلیک کرده و سفارش خود را ثبت نمایید. ما در عرض چند روز آنرا به شما خواهیم رساند.

 

کیفیت ارائه شده در محصول ما بسیار بالا بوده و با خیال راحت می توانید آنرا برای دوستان و آشنایان خود تهیه نمایید. دقت کنید که مرواریدعشق به دلیل محبوب بودن  و پر طرفدارا بودن مورد سو استقفاده قرار گرفته و متاسفانه شاهد آن هستیم که کالاهایی بدون کیفیت در حال عرضه شدن در بازار هستند پس دقت نمایید تا در هنگام خرید از کجا این محصول را تهیه می کنید.

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط هر روز آخرین خبر استخدامی را برات اس ام اس میفرستیم در تاریخ 1393/10/09 و 4:10 دقیقه ارسال شده است

سلام وقت بخیر

اگه تمایل داری هر روز آخرین اخبار استخدامی شرکت ، سازمان های دولتی را دریافت کنی

می تونی به لینک زیر جهت فعال سازی بری

http://sms.mida-co.ir/newsletter/6/estekhtam

این نظر توسط دریافت پنل رایگان به همراه خط اختصاصی با پیش شماره 50005 در تاریخ 1393/09/07 و 2:15 دقیقه ارسال شده است

باسلام خدمت شما مدیر عزیز

جهت ثبت نام پنل اس ام اس رایگان با همراه خط اختصاصی با پیش شماره 50005 می توانید به آدرس

http://50005.mida-co.ir

مراجعه نمائید.

منتظر حضور گرمتون هستیم

mida-co.ir

این نظر توسط پیشنهاد یک کسب کار هوشمندانه در تاریخ 1393/08/26 و 1:25 دقیقه ارسال شده است

با سلام خدمت شما

این پیام احتمالا آینده ی تجاری شما را متحول خواهد کرد

شما می توانید با حداقل سرمایه ی اولیه ،

صاحب جامع ترین مرکز فروشگاهی و خدماتی شهرتان شوید

جهت کسب اطلاعات بیشتر به وبسایت WWW.IBP24.ORG مراجعه نمایید

این نظر توسط سامانه پیامک در تاریخ 1393/07/02 و 1:36 دقیقه ارسال شده است

با سلام خدمت شما مدیر محترم
شما می توانید با عضویت در طرح همکاری فروش پنل و خطوط پیامکی از بازدید کننده وبلاک خود درآمد کسب کنید
ابتدا وارد آدرس زیر شوید و مراحل ثبت نام رو کامل نمائید
http://sms.mida-co.ir/hamkar
سپس وارد پنل کاربری شوید و از قسمت شبکه فروش و بازاریابی کد های مربوط به فروش پنل را در سایت خود قراردهید بعد از معرفی هر کاربر به شما 25 درصد سود فروش داده می شود
جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت زیر مراجعه نمائید
mida-co.ir
info@mida-co.ir

این نظر توسط سامانه پیامک در تاریخ 1393/04/20 و 3:57 دقیقه ارسال شده است

با سلام خدمت شما مدیر محترم

برای داشتن یک سامانه حرفه ای و رایگان همین حالا اقدام نمائید. سامانه sms5002.ir به شما یک پنل پیامک کاملا اختصاصی رایگان می دهد با این سامانه پنل ارتباطی جدیدی بین سایت و کاربران خود آغاز کنید. برای فعال سازی همین حالا اقدام نمائید.

جهت ثبت نام به آدرس زیر مراجعه نمائید

sms5002.ir/register.php


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 7
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 10
  • آی پی دیروز : 3
  • بازدید امروز : 7
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 7
  • بازدید ماه : 7
  • بازدید سال : 12
  • بازدید کلی : 59